Poradnik o pozycjonowaniu Kraków

na tego typu stronach ma bardzo często niezwykle szerokie grono odbiorców, więc jeśli odpowiednio zadbamy o dobre zaprezentowanie oferowanego produktu lub usługi, nasza reklama z pewnością zostanie wyświetlona przez wielu potencj

Poradnik o pozycjonowaniu Kraków Tanie pozycjonowanie Kraków

E-marketing na social mediach


Social media, które reprezentują między innymi strony takie, jak Facebook czy Instagram, są bardzo dobrym sposobem autopromocji. E-marketing na tego typu stronach ma bardzo często niezwykle szerokie grono odbiorców, więc jeśli odpowiednio zadbamy o dobre zaprezentowanie oferowanego produktu lub usługi, nasza reklama z pewnością zostanie wyświetlona przez wielu potencjalnych klientów. Często zdarza się, że zamiast posiadania strony internetowej przedsiębiorcy używają właśnie social mediów do poinformowania innych o swoim produkcie lub działalności. Jest to na tyle dobre rozwiązanie dla osób początkujących promowanie swojej działalności, że wiele osób się na to decyduje. Największą zaletą autopromocji na social mediach jest jej ogólna dostępność.


Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych Terminologiaedytuj

Ewolucja wyszukiwarek wywołała ewolucję pozycjonowania przechodzącego przez wszelkie algorytmy binarne i wektorową analizę treści strony. Dopiero wyszukiwarki oparte na analizie topologii sieci, zliczające linki (takie jak Google), podniosły poziom trudności pozycjonowania stron. Zaawansowane algorytmy analizy topologii sieci wielu osobom wydawały się odporne na wszelkiego rodzaju próby manipulacji/modyfikacji SERP, jednak zjawisko Google bomb, polegające na masowym dodawaniu na stronach linku ze wskazanym przez pomysłodawcę anchor tekstem, pokazało drogę do łatwego modyfikowania indeksu.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych


E-marketing na Facebooku


E-marketing na wszelkiego rodzaju stronach społecznościowych jest dość powszechnym zjawiskiem. Najłatwiejszym sposobem na wykorzystanie e-marketingu na social mediach jest prowadzenie fanpejdża na Facebooku. Często także firmy zajmujące się pozycjonowaniem w swojej ofercie zawierają usługę prowadzenia fanpejdża na Facebooku. Zdarza się nawet, że zamiast własnej strony internetowej niektórzy przedsiębiorcy, zwłaszcza w branży gastronomicznej, posiadają jedynie fanpejdż na Facebooku. Jest to często używane narzędzie w marketingu internetowym, które jest łatwo dostępne oraz relatywnie proste w obsłudze. Oczywiście samo posiadanie fajnpejdża nie zagwarantuje większej ilości klientów, musi być on także prowadzony w odpowiedni sposób.