Co wpływa na wybór klientów?
Chociaż usługi elektryczne należą do zleceń, których nie trzeba specjalnie reklamować, to jednak niejeden elektryk decyduje się na umieszczenie ogłoszeń o własnej działalności. Odpowiednie hasło reklamowe może znacząco zwiększyć liczbę klientów, a to z kolei przekłada się na zysk finansowy, więc elektrycy korzystają czasami z możliwości zamieszczania reklam. Bardzo popularne przy takich usługach jest zamieszczanie swoich danych kontaktowych oraz określenie profilu działalności firmy poprzez baner na samochodzie, którym porusza się elektryk. Właściwie większość elektryków korzysta z takiej opcji reklamy.
Krótka definicja z Wikipedii. Grzejnik Pomnik grzejnika
Urządzenie doczekało się pomnika. Z okazji 150 rocznicy zamontowania pierwszego grzejnika w Sankt Petersburgu, na początku sezonu grzewczego 2005, przed elektrociepłownią w Samarze stanął mierzący 2 metry wysokości i ważący 200 kg pomnik żeliwnego grzejnika (wykonany przez lokalnego artystę rzeźbiarza Nikołaja Kuklewa). Powyżej urządzenia, w świetle okna z grubą kotarą, wyleguje się w cieple kot.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Grzejnik
Grzejniki zasilane są prądem elektrycznym lub
Czerpią energię z gazu. Stosowane są rzadko.
Wady i zalety:
Wady i zalety:
Może to być piec kaflowy, wyposażony w palnik gazowy zamiast spalania węgla. Także istnieją grzejniki żeliwne wyposażone w cegłę szamotową, która zapewnia właściwości akumulacyjne.
Wady i zalety:
Grzejniki konwekcyjne ogrzewają pomieszczenie w wyniku przepływu masy powietrza wewnątrz radiatora grzejnika, w wyniku czego następuje jego ogrzanie. Przepływ może być grawitacyjny (wówczas powietrze przepływa w sposób naturalny, co wynika z różnicy gęstości powietrza spowodowanej różnicą jego temperatury) lub wymuszony (przepływ powietrza wymusza wentylator). Grzejniki zasilane są prądem elektrycznym lub wodą. Woda dostarczana jest instalacją centralnego ogrzewania (CO).
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Centralne_ogrzewanie